Polityka Prywatności

DEFINICJE

  1. Administrator oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny
    podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych – WSR Comfort sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Głazowa 43 (60-116) w Poznaniu wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, XXI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000871826, REGON:639693310, NIP: 7781369984 należąca do spółek z grupy Dalpo z siedzibą w Poznaniu, ul. Miedziana 3, 60-118 Poznań (dalej: ”Dalpo”).
  2. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do
    zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii.
  3. Podmiot danych – osoba fizyczna, której dotyczą dane osobowe przetwarzane przez
    Administratora, np. osoba kierująca do niego zapytanie w formie e-maila.
  4. Polityka – niniejsza Polityka prywatności
  5. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  6. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.comfort-reha.pl/.
  7. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.

PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA

  1. W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe zgodnie z właściwymi przepisami, w tym w szczególności z RODO i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.
  2. Administrator:
  • zapewnia przejrzystość przetwarzania danych;
  • zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w szczególności o celu i podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych, chyba że na podstawie odrębnych przepisów nie jest do tego zobowiązany;
  • dba o to, by dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane były tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne;
  • przetwarzając dane, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu Podmiotom danych. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty) i takie naruszenie mogłoby powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności Podmiotów danych, Administrator poinformuje o takim zdarzeniu Podmioty danych w sposób zgodny z przepisami.

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM I INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH

  1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: biuro@comfort-reha.pl lub adres korespondencyjny: WSR Comfort sp. z o.o. ul. Głazowa 43, 60-116, Poznań.
  2. Administrator wyznaczył panią Natalię Dzieciuchowicz jako Inspektora ochrony danych, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych przesyłając wiadomość na adres iod@dalpo.pl lub pisemnie na adres pocztowy administratora wskazany w punkcie powyżej.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

  1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury
    umożliwiające dostęp do danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia, że wszystkie operacje na Danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby uprawnione.
  2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków
    bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratora.
  3. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.

CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA

  1. SERWIS INTERNETOWY
    W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie.
    Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne
    identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies) przetwarzane są przez Administratora:
    – w celach prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki niezbędne: przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO);
    – w celu badania ruchu na stronie internetowej, poznawania preferencji Użytkowników,
    analizowania ich zachowania w serwisie oraz umożliwienia interakcji z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki statystyczne: przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    – w celach wyświetlania reklam dopasowanych do profilu użytkownika odwiedzającego stronę. Na podstawie historii przeglądania budowane są profile, które udostępniane są partnerom reklamowym, aby spersonalizowane reklamy wyświetlały się na innych stronach – pliki marketingowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  1. FORMULARZ KONTAKTOWY SKLEPY PARTNERSKIE
    Administrator zapewnia możliwość otrzymania list sklepów partnerskich przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do weryfikacji jakości obsługi kontaktu i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu otrzymania listy sklepów partnerskich, a ich niepodanie skutkuje brakiem takiej możliwości. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji
    nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania w celu obsługi zapytania przesyłanego za pomocą formularza kontaktowego jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  1. FORMULARZ KONTAKTOWY
    Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu
    elektronicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga podania
    Danych osobowych niezbędnych do nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
    Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania w celu obsługi zapytania przesyłanego za pomocą formularza kontaktowego jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  1. ZAKUP PRODUKTÓW (w tym zakupy przez telefon oraz za pośrednictwem poczty
    elektronicznej).
    Administrator zapewnia możliwość dokonania zakupów produktów za pośrednictwem
    połączenia telefonicznego i/lub poczty elektronicznej.
    Dla realizacji tego celu zbiera następujące dane osobowe: imię i nazwisko, nr PESEL, data urodzenia, adres do korespondencji/wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, które są
    przetwarzane w celu :
    – podjęcia na żądanie kupującego działań zmierzających do zawarcia umowy i realizacji zawartej
    umowy kupna-sprzedaży, w tym do obsługi płatności, dostawy i informacji o statusie oraz obsługi procesu reklamacji (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    – wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności związanych z koniecznością dokonania rozliczenia z Narodowych Funduszem Zdrowia (NFZ),
    rachunkowością i podatkami oraz w celach archiwalnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – w
    przypadku dokonywania zakupu przez opiekuna prawnego pacjenta, w celu rozliczenia zakupu z NFZ zbieramy: Imię i nazwisko, nr pesel, datę urodzenia zarówno pacjenta jak i osoby go reprezentującej.
    – dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes
    Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  1. REJESTRACJA WÓZKA REHABILITACYJNEGO
    Administrator zapewnia możliwość dokonania rejestracji zakupionego sprzętu
    rehabilitacyjnego (wózka) za pośrednictwem Serwisu. Zarejestrowanie wózka oraz wyrażenie zgody na przesyłanie informacji marketingowych skutkuje uzyskaniem rozszerzonej gwarancji na ramę wózka (pełna treść warunków gwarancji znajduje się pod formularzem rejestracyjnym). Skorzystanie z możliwości uzyskania rozszerzonej gwarancji stanowi dodatkowy benefit do zawartej umowy kupna-sprzedaży i jest uwarunkowany wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
    Zgoda może zostać wycofana w każdym czasie, jednak jej wycofanie spowoduje brak
    możliwości korzystania z rozszerzonej gwarancji. Wycofanie zgody nie wpłynie na pogorszenie jakości świadczonych usług ani wykluczenie z dostępu do warunków (jakościowych i cenowych) standardowej umowy.
  1. KONTAKT TELEFONICZNY
    W przypadku podejmowania z Administratorem kontaktu telefonicznego, w sprawach
    niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać
    podania Danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt – podstawą prawną jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
  1. KORESPONDENCJA E-MAILOWA I TRADYCYJNA
    W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub tradycyjnej korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy lub inną zawartą z nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja.
    – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora
    (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do
    niego w związku z jego działalnością gospodarczą;
    – Administrator przetwarza jedynie Dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy
    korespondencja.
  1. BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
    W przypadku przeprowadzania badania satysfakcji klienta polegającego na wysyłce do klienta ankiety w formie papierowej, dane osobowe wskazane w ankiecie przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegającego na udoskonalaniu oferowanych produktów i świadczonych usług.
  1.  NEWSLETTER
    Dokonanie zapisu na newsletter przez Użytkownika Serwisu wiąże się z koniecznością podania przez niego Danych osobowych. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia wysyłki Newslettera, a ich niepodanie skutkuje brakiem realizacji zamówienia.
    Dane osobowe są przetwarzane w celu przesyłania treści marketingowych w ramach
    Newslettera – podstawą prawną przetwarzania, jest prawnie uzasadniony interes
    Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie
    Newslettera; W celu otrzymywania Newslettera konieczny jest dostęp do sieci Internet oraz posiadanie adresu poczty elektronicznej (e-mail), natomiast nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymagań technicznych poza posiadaniem powszechnie wykorzystywanego systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej.
    Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez wysłanie maila na adres: biuro@comfort-reha.pl 
  1. PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
    Administrator posiada profile społecznościowe (m.in. na portalu społecznościowym Facebook, Instagram) w związku z czym przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające te profile (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe).
    Dane osobowe tych osób są przetwarzane:
    – w celu umożliwienia im aktywności na profilach;
    – w celu efektywnego prowadzenia profili, poprzez przedstawianie użytkownikom
    portali informacji o usługach, produktach Administratora oraz o organizowanych przez
    niego wydarzeniach;
    – w celach statystycznych i analitycznych;
    – ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
    Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes
    Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na:
    – promowaniu własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług;
    – w razie takiej konieczności – na dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami.

Serwisy Facebook i Instagram są administrowane przez spółkę Meta Platforms, Inc z siedzibą w Kalifornii, USA oraz Meta Platforms Ireland Ltd.

Z uwagi na fakt, że usługi świadczone przez Facebook i Instagram mają zasięg globalny, w związku z ich realizacją może dojść do przekazania danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego na określonych przez portale zasadach dotyczących transferu danych dostępnych odpowiednio pod adresami: 

Facebook– https://www.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights_data

Instagram – https://privacycenter.instagram.com/policy

Informacja o współadministrowaniu danych z Meta Platforms (Facebook i Instagram)

W ramach prowadzenia naszego profilu na platformach społecznościowych Facebook i Instagram, należących do Meta Platforms Ireland Ltd. (adres: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia), jesteśmy współadministratorem danych osobowych użytkowników w zakresie przetwarzania danych związanych z interakcjami z naszymi profilami.

Zakres odpowiedzialności

Meta Platforms odpowiada za:

  • udostępnianie infrastruktury technicznej platform Facebook i Instagram.
  • gromadzenie i przetwarzanie danych w ramach swoich narzędzi (np. plików cookies, technologii śledzących).
  • zapewnienie zgodności z RODO w zakresie podstawowych funkcjonalności platform.

WSR Comfort sp. z o.o. odpowiada za:

  • treści publikowane na naszych profilach oraz interakcje z użytkownikami.
  • korzystanie z danych dostarczanych przez Meta Platforms, np. w celach analitycznych lub marketingowych.

W celu realizacji swoich praw związanych z przetwarzaniem danych przez Meta Platforms, użytkownicy mogą skontaktować się bezpośrednio z Meta za pośrednictwem ich platform lub zgłosić swoje żądanie również do nas, a my przekażemy je Meta.

  1. MARKETING
    Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przesyłanie treści marketingowych za pośrednictwem kanału komunikacji na który Użytkownik wyraził dobrowolną zgodę tj. poprzez wiadomość elektroniczną na wskazany adres e-mail i/lub powiadomienia telefoniczne (SMS) i lub powiadomienie wysyłane za pośrednictwem komunikatora internetowego WhatsappS/MMS), w celu prezentacji ofert handlowych oraz przesyłania spersonalizowanych informacji o produktach i usługach– na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO);
  2. KOMUNIKACJA Z UŻYTKOWNIKIEM POPRZEZ APLIKACJĘ CHAT ON-LINE
    Administrator zapewnia Użytkownikowi możliwość kontaktu poprzez dostępną w serwisie aplikację
    CHAT ON-LINE – w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes administratora polegający na
    budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia (i tak np. Dane osobowe zgromadzone na potrzeby wykonania umowy kupna-sprzedaży będą przetwarzane przez 10 lat liczone od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano zakupu), do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (Dane zbierane na potrzeby przesyłania treści marketingowych będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub do momentu wycofania zgody na wybrany kanał komunikacji, co do którego taka zgoda została wyrażona; Dane pozyskane w czasie komunikacji z Użytkownikiem poprzez aplikację Chat on-line oraz inne narzędzia będą przetwarzane do momentu wniesienia
    sprzeciwu wobec przetwarzania; Dane pozyskane w procesie badania satysfakcji klienta
    przetwarzane będą do momentu ustania celu dla którego zostały zebrane lub do momentu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania); Dane pozyskane przez pliki cookies będą przetwarzane zgodnie z zapisami Polityki cookies poniżej.
  2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest
    niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
    Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

ODBIORCY DANYCH

  1. W związku z realizacją usług Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi księgowe oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej.
    W uzasadnionych przypadkach, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej dane mogą być udostępniane organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Centra Pomocy Społecznej, Fundacje, Stowarzyszenia w celach rozliczeniowych zakupu sprzętu rehabilitacyjnego lub pomocy w pozyskaniu dofinasowania).
  2.  Administrator co do zasady nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Jeżeli jednak jest to konieczne dane przekazywane są z zachowaniem zasad wskazanych w Rozdziale V RODO.
    Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG
    na etapie ich zbierania.

PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

  1. Każdy Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora ma prawo:
    – dostępu do treści swoich danych osobowych,
    – sprostowania danych,
    – usunięcia danych,
    – ograniczenia przetwarzania danych,
    – przenoszenia danych,
    – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania odbywającego się na podstawie
    usprawiedliwionego interesu administratora,
    – prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.
  2. Użytkownik Serwisu ma również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzania o ochronie danych.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

  1.  CZYM SĄ PLIKI COOKIES
    Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które zapisywane są w komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika (np. telefon, tablet) w momencie wizyty na witrynie www.comfort-reha.pl. W plikach przechowywane są różne informacje o użytkowniku i jego preferencjach. Plik cookies zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej z której pochodzi, czas życia pliku cookies, oraz wartość, zazwyczaj
    stanowiącą losowo generowany i niepowtarzalny ciąg znaków.
  2. CEL POLITYKI COOKIES
    Niniejsza Polityka cookies zawiera informacje o stosowanych plikach cookies oraz reguluje zasady ich
    wykorzystywania w serwisie www.comfort-reha.pl.
  3. USTAWIENIA I ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES
    Ustawienia powszechnie wykorzystywanych przeglądarek internetowych pozwalają na zapisywanie
    wszystkich rodzajów plików cookies. Możesz jednak zarządzać ustawieniami plików poprzez:
    1. narzędzia udostępniane przez operatorów przeglądarek internetowych (szczegóły dostępne
    po kliknięciu w linki poniżej):
    − Internet Explorer,
    − Mozilla Firefox,
    − Google Chrome,
    − Opera,
    − Safari.
    2. panel zarządzania plikami wyświetlany z chwilą ładowania strony głównej serwisu – wybór
    opcji „Zgadzam się”– powoduje, że Serwis zapisuje i korzysta ze wszystkich plików
    zapisywanych na Twoim urządzeniu końcowym; w panelu, po kliknięciu „Zarządzaj
    ustawieniami śledzenia” możesz wyrazić także zgodę na zapisywanie tylko wybranych
    rodzajów plików, które szerzej opisano w punkcie 4 poniżej.
    Użytkownik ma prawo, w każdej chwili wycofać zgodę na korzystanie przez Stronę z plików cookies. Służy temu np. przycisk „Zarządzanie plikami cookies"
    Należy pamiętać, że dezaktywacja używania plików cookie lub brak akceptacji ustawień może wiązać się z trudnościami z korzystania z wybranych funkcjonalności serwisu www.comfort-reha.pl.
  4. RODZAJE PLIKÓW COOKIES
    Gromadzone przez serwis pliki cookies można podzielić ze względu na:
    1. czas na jaki pliki cookies są instalowane w przeglądarce użytkownika:
    a) „sesyjne” (session cookie) – są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej, wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
    b) „stałe” (persistent cookie) – przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.2. cel wykorzystania plików cookies:
    a) niezbędne: konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu – pliki przetwarzane w oparciu o usprawiedliwiony interes administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO);
    b) preferencyjne: umożliwiają „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i
    personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp. – pliki przetwarzane
    w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    c) statystyczne: pozwalają one badać ruch na stronie internetowej, poznawać preferencje
    naszych użytkowników, analizować ich zachowanie w serwisie oraz umożliwiają interakcje z zewnętrznymi sieciami i platformami – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
    d) marketingowe: pozwalają na dostosowanie wyświetlanych reklam i treści do preferencji naszych użytkowników oraz prowadzić spersonalizowane kampanie marketingowe – pliki przetwarzane w oparciu o dobrowolną zgodę użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Niniejsza strona korzysta z plików cookie. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe, które mogą być stosowane przez strony internetowe, aby użytkownicy mogli korzystać ze stron w bardziej sprawny sposób.

Prawo stanowi, że możemy przechowywać pliki cookie na urządzeniu użytkownika, jeśli jest to niezbędne do funkcjonowania niniejszej strony. Do wszystkich innych rodzajów plików cookie potrzebujemy zezwolenia użytkownika.

Niniejsza strona korzysta z różnych rodzajów plików cookie. Niektóre pliki cookie umieszczane są przez usługi stron trzecich, które pojawiają się na naszych stronach.

W dowolnej chwili możesz wycofać swoją zgodę w Deklaracji dot. plików cookie na naszej witrynie.

Dowiedz się więcej na temat tego, kim jesteśmy, jak można się z nami skontaktować i w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe w ramach Polityki prywatności.

Prosimy o podanie identyfikatora Pana(Pani) zgody i daty kontaktu z nami w sprawie Pana(Pani) zgody

Twoja zgoda dotyczy następujących domen: comfort-reha.pl

Twój obecny stan: Zezwól na wszystkie. 

Identyfikator Pana(Pani) zgody: jIQJds2QvVKttl+97I143tAespGJLmfvnb/WGZSrpEA3KvE7d2oIDg==Data zgody: piątek, 4 października 2024 13:31:07 CEST

Zmień swoją zgodę  |  Anulowanie zgody